26 marca 2024
Przeprowadzka w nieznane? Czy świadomy wybór?
Agnieszka Molewska
Agnieszka Molewska

Wyobrażasz sobie przeprowadzkę w nieznane np. na rok albo i dłużej?

Wiesz tylko, że miejsce będzie extra wyposażone, z widokiem marzeń i jakie będą miesięczne koszty, ale… nic więcej.

Decydujesz się na taki krok, czy jednak sprawdzasz wszystkie dostępne informacje?

No właśnie… Twoi przyszli pracownicy nie przenoszą się w ciemno – sprawdzają do jakiej firmy aplikują. Zadbaj o swój wizerunek pracodawcy, jeśli chcesz mieć najlepszych pracowników na pokładzie!

Według Pracuj.pl ponad 70% ankietowanych chętniej zaaplikuje na ofertę pracy do firmy, która aktywnie zarządza marką pracodawcy! Co więcej, ponad 46% osób uważa, że jeśli firma dba o komunikację marki jako pracodawcy to bardziej dba o swoich pracowników!

Tylko… pamiętaj, że na Internecie się nie kończy. Wizerunek można poprawić albo popsuć w trakcie rekrutacji – w momencie, kiedy najbardziej Ci zależy na pozyskaniu idealnego kandydata!

Co zyskujesz w rekrutacji dobrą komunikacją marki pracodawcy:

  • Pozyskiwanie talentów: silna marka pracodawcy to magnes na kandydatów o wysokim potencjale, którzy identyfikują się z wartościami i kulturą firmy.
  • Utrzymanie obecnych pracowników: marka pracodawcy i pozytywne doświadczenia pracowników to większa retencja kadry.
  • Zwiększenie zaufania i wiarygodności: silna marka pracodawcy to budowa zaufania i wiarygodności wśród kandydatów, klientów i partnerów biznesowych.
  • Obniżenie kosztów rekrutacji: mocna marka pracodawcy to niższy koszty rekrutacji (zmniejszenie czasu na poszukiwanie kandydatów i funduszy wydanych na promocję ofert pracy).
  • Konkurencyjność na rynku pracy: dobra reputacja to przewaga nad konkurentami, przyciągniesz i zatrzymasz najlepsze talenty.

Co ważne, większość firm obecnie walczy o zatrudnienie najlepszych specjalistów, a tych na rynku ciągle brakuje. Marka pracodawcy pomoże Ci być pracodawcą pierwszego wyboru!