Starszy Kupiec
Stanowisko
Dla polskiej marki z tradycją, która jest liderem w swojej branży i budzi uśmiech na twarzach małych i dużych. Dynamicznie rozwija się również na rynkach zagranicznych dzięki innowacyjności w tworzeniu produktów i bezustannym rozwoju portfolio. Ciągły rozwój technologii, partnerstwo, rzetelność, wywieranie wpływu jest wpisane w jej DNA. Od kilku lat na liście TOP EMPLOYER, potwierdza, że jako pracodawca z uważnością tworzy przyjazne środowisko pracy.
Lokalizacja
Warszawa
Branża
ProdukcyjnaPoziom stanowiska
Specjalista
CO OFERUJEMY
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, plus bonus roczny.
- Pakiet świadczeń pracowniczych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, bony świąteczne, wczasy pod gruszą).
- Praca hybrydowa 2 dni zdalne, 3 dni w biurze.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Przegląd obecnej oraz stworzenie nowej strategii i taktyk zakupowych dla przydzielonej kategorii zakupowej.
- Bieżąca analiza rynków globalnych i lokalnych w celu zapewnienia informacji niezbędnych do podjęcia optymalnych decyzji zakupowych.
- Bieżąca analityka zakupowa dla przydzielonej kategorii zakupowej.
- Samodzielne przeprowadzanie procesów przetargowych oraz negocjacji kontraktowych charakteryzujących się wysokimi wartościami.
- Odpowiadanie za zapewnienie ciągłości dostaw i produkcji.
- Inicjowanie i nadzorowanie procesu doboru, akceptacji i wdrażania nowych lub alternatywnych dostawców i surowców, w tym prowadzenie cyklicznej oceny dostawców.
- Zapewnianie prawnych ram współpracy z dostawcami.
- Inicjowanie i prowadzenie projektów optymalizujących wartość w obszarze produkcji i łańcuchu dostaw.
- Uczestniczenie w procesie rozwoju nowych produktów.
WYMAGANIA
- 5-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu negocjacji i dokonywaniu zakupów.
- Doskonała znajomość jednego z rynków: surowcowych lub zakupy inwestycyjne.
- Doskonała znajomość genezy funkcji zakupowej i doświadczenie w pracy w nowoczesnym modelu (podział na zakupy strategiczne i operacyjne).
- Znajomość narzędzi zakupowych takich jak SAP Ariba.
- Znajomość procesów kwalifikacji, akceptacji, oceny dostawców, ofertowania, zamawiania materiałów oraz narzędzi aukcyjnych i przetargowych, procesów reklamacyjnych.
- Umiejętność skutecznej komunikacji w języku angielskim – w mowie i piśmie.
- Samodzielne działanie, dynamiczność, wychodzenie z inicjatywą, otwarta głowa i orientacja na osiąganie zamierzonych rezultatów.
- Umiejętność negocjowania oraz analizowania danych, jak również budowania dobrych i długoterminowych relacji z dostawcami.
- Umiejętność efektywnej współpracy na różnych poziomach w organizacji.