Starszy Kupiec

Stanowisko

Dla polskiej marki z tradycją, która jest liderem w swojej branży i budzi uśmiech na twarzach małych i dużych. Dynamicznie rozwija się również na rynkach zagranicznych dzięki innowacyjności w tworzeniu produktów i bezustannym rozwoju portfolio. Ciągły rozwój technologii, partnerstwo, rzetelność, wywieranie wpływu jest wpisane w jej DNA. Od kilku lat na liście TOP EMPLOYER, potwierdza, że jako pracodawca z uważnością tworzy przyjazne środowisko pracy.

Lokalizacja
Warszawa
Branża
Produkcyjna
Poziom stanowiska
Specjalista

CO OFERUJEMY


  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, plus bonus roczny.
  • Pakiet świadczeń pracowniczych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, bony świąteczne, wczasy pod gruszą).
  • Praca hybrydowa 2 dni zdalne, 3 dni w biurze.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW


  • Przegląd obecnej oraz stworzenie nowej strategii i taktyk zakupowych dla przydzielonej kategorii zakupowej.
  • Bieżąca analiza rynków globalnych i lokalnych w celu zapewnienia informacji niezbędnych do podjęcia optymalnych decyzji zakupowych.
  • Bieżąca analityka zakupowa dla przydzielonej kategorii zakupowej.
  • Samodzielne przeprowadzanie procesów przetargowych oraz negocjacji kontraktowych charakteryzujących się wysokimi wartościami.
  • Odpowiadanie za zapewnienie ciągłości dostaw i produkcji.
  • Inicjowanie i nadzorowanie procesu doboru, akceptacji i wdrażania nowych lub alternatywnych dostawców i surowców, w tym prowadzenie cyklicznej oceny dostawców.
  • Zapewnianie prawnych ram współpracy z dostawcami.
  • Inicjowanie i prowadzenie projektów optymalizujących wartość w obszarze produkcji i łańcuchu dostaw.
  • Uczestniczenie w procesie rozwoju nowych produktów.

WYMAGANIA


  • 5-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu negocjacji i dokonywaniu zakupów.
  • Doskonała znajomość jednego z rynków: surowcowych lub zakupy inwestycyjne.
  • Doskonała znajomość genezy funkcji zakupowej i doświadczenie w pracy w nowoczesnym modelu (podział na zakupy strategiczne i operacyjne).
  • Znajomość narzędzi zakupowych takich jak SAP Ariba.
  • Znajomość procesów kwalifikacji, akceptacji, oceny dostawców, ofertowania, zamawiania materiałów oraz narzędzi aukcyjnych i przetargowych, procesów reklamacyjnych.
  • Umiejętność skutecznej komunikacji w języku angielskim – w mowie i piśmie.
  • Samodzielne działanie, dynamiczność, wychodzenie z inicjatywą, otwarta głowa i orientacja na osiąganie zamierzonych rezultatów.
  • Umiejętność negocjowania oraz analizowania danych, jak również budowania dobrych i długoterminowych relacji z dostawcami.
  • Umiejętność efektywnej współpracy na różnych poziomach w organizacji.