Social Media Expert
Stanowisko
Dołącz do prężnie rozwijającej się polskiej grupy kapitałowej, która działa na rynkach międzynarodowych, łącząc innowacyjne podejście z wieloletnim doświadczeniem w dostarczaniu produktów o strategicznym znaczeniu. Jeśli strategie Social Mediów, budowanie zaangażowanej społeczności i kreowanie wizerunku to Twoja specjalność to idealna oferta dla Ciebie!
Lokalizacja
Warszawa
Poziom stanowiska
Expert
CO OFERUJEMY
- Samodzielność i odpowiedzialność – duża swoboda w podejmowaniu decyzji i realny wpływ na kształtowanie wizerunku firmy w sieci.
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie – w oparciu o umowę o pracę, plus bonus roczny oraz pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie Karty Multisport.
- Możliwości rozwoju – udział w prestiżowych projektach, a także szereg szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
- Pracę pełną wyzwań – będziesz częścią dynamicznie rozwijającej się Grupy, która stawia na innowacje, a każde Twoje działanie w SM będzie miało znaczenie.
- Work-life balance – praca w modelu hybrydowym: 2 dni zdalnie, 3 dni w biurze.
- Elastyczność i różnorodność działań – praca z różnymi formatami treści (artykuły, posty, grafiki, video), angażowanie społeczności online w twórczy sposób.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Zarządzanie profilami w Social Mediach (Facebook, Instagram, LinkedIn) dla dwóch marek.
- Opracowywanie i realizacja harmonogramów publikacji oraz tworzenie angażujących treści zgodnych ze strategią firmy we współpracy z biznesem.
- Pisanie i redagowanie artykułów oraz postów na Social Media.
- Koordynowanie oraz samodzielne prowadzenie działań w mediach społecznościowych, w tym komunikacja z obserwującymi.
- Współpraca z agencją zewnętrzną oraz innymi zespołami firmy.
- Monitorowanie trendów w Social Media i inicjowanie nowych działań online wspierających budowanie społeczności wokół marki.
- Przygotowanie i wdrożenie strategii mediów społecznościowych zgodnej z wypracowanymi standardami
- Bieżąca i bliska współpraca z biznesem w zakresie harmonogramów publikacji i ich zawartości, wypracowywanie standardów i doradztwo.
WYMAGANIA
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe m.in. z obszaru marketingu, Social Mediów.
- 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze Social Mediów.
- Wiedza merytoryczna w zakresie media relations.
- Doświadczenie w prowadzeniu profili Social Mediów.
- Umiejętność tworzenia reels’ów.
- Znajomość narzędzi Meta oraz Google Analytics.
- Dobra znajomość działania algorytmów mediów społecznościowych.
- Bycie na bieżąco z aktualnymi technologiami i trendami w mediach społecznościowych, narzędziami projektowymi i aplikacjami.
- Łatwość w posługiwaniu się poprawną polszczyzną oraz przygotowywaniu tekstów, tzw. „lekkie pióro”.
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego.
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne.
- Zmysł estetyczny, kreatywność w działaniu oraz chęć przejmowania inicjatywy.