Pricing Manager
Stanowisko
Mamy przyjemność współpracować z producentem betonu komórkowego i silikatów. Na polskim rynku firma obecna jest od 2006 roku i ugruntowuje swoją pozycję, dostarczając kompletną gamę produktów, jest też wiodącym dostawcą „białych materiałów ściennych” w Europie. Produkty dedykowane są dla budownictwa energooszczędnego zapewniającego użytkownikom komfort cieplny, akustyczny oraz bezpieczeństwo konstrukcyjne.
Lokalizacja
Warszawa/ opcjonalnie cała Polska
Branża
Produkcja/InżynieriaPoziom stanowiska
managerskie
CO OFERUJEMY
- Samodzielne stanowisko dające duże możliwości rozwoju.
- Wynagrodzenie podstawowe plus premia.
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Narzędzia pracy: auto służbowe (opcjonalnie)/laptop/telefon.
- Dodatkowe benefity: ZFŚS, karta multisport, ubezpieczenie grupowe, ubezpieczenie medyczne.
- Pracę w firmie, w której „człowiek” jest ważny.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Współtworzenie zasad logiki cenowej według kryteriów zgodnych ze strategią handlową spółki – proponowanie możliwych rozwiązań, rekomendowanie rozwoju zasad i kryteriów cenowych.
- Ciągła analiza danych cenowych oraz tworzenie i rozbudowa narzędzi analitycznych w obszarze Pricing na bazie istniejących oraz nowych narzędzi.
- Bieżące rekomendowanie korekt i zmian w polityce na bazie danych oraz informacji rynkowych przy współpracy z Dyrektorem Sprzedaży, Działem Kontrolingu Sprzedaży oraz zespołem sprzedaży.
- Proces ciągłego audytu cenowego wraz z akcjami korygującymi w porozumieniu z zespołem sprzedaży.
- Budowanie narzędzi i raportów służących do zarządzania ceną przy uwzględnieniu bazy kosztowej.
- Utrzymywanie i rozwój bazy danych cenowych wewnętrznych i zewnętrznych we współpracy z Działem Kontrolingu.
- Określanie kierunków i rekomendacji dotyczących rentowności grup produktów oraz rentowności danych lokalizacji sprzedaży oraz klientów w porozumieniu i współpracy z działem Product Managementu oraz Sprzedaży oraz Kontrolingu Sprzedaży.
- Rozwijanie narzędzi służących do prowadzenia procesu cenowego i ofertowego.
WYMAGANIA
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży budowlanej.
- Opcjonalnie doświadczenie np. w obszarze kontrolingu sprzedaży/exportu połączone z rozumieniem zagadnienia polityki cenowej i zainteresowanie tym obszarem.
- Preferowane wykształcenie wyższe w obszarze finansów i ekonomii.
- Wiedza i doświadczenie z zakresu strategii cenowych, zarządzania danymi w obszarze revenue management.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 +
- Excell – poziom zaawansowany, Power Point, PowerBI, znajomość środowisk CRM.
- Mobilność (podróże po całej Polsce), w tym gotowość do wyjazdów ad hoc.
- Czynne prawo jazdy kat B.
- Umiejętność w zakresie komunikacji z zespołem sprzedaży (pokazywanie szans, motywacja).
- Asertywność w połączeniu z umiejętnością współpracy w oparciu o metodę win-win.
- Umiejętność przygotowania raportów zarządczych, analizy danych, rekomendacji.
- Umiejętność prowadzenia dyskusji z managerami sprzedaży oraz na ich bazie przygotowania rekomendacji do Zarządu.
- Umiejętność samodzielnego budowania konceptu, na podstawie wizji Zarządu.
- Proaktywność i umiejętność generowania pomysłów a dodatkowo wskazywania kierunków działań.