Pricing Manager

Stanowisko

Mamy przyjemność współpracować z producentem betonu komórkowego i silikatów. Na polskim rynku firma obecna jest od 2006 roku i ugruntowuje swoją pozycję, dostarczając kompletną gamę produktów, jest też wiodącym dostawcą „białych materiałów ściennych” w Europie. Produkty dedykowane są dla budownictwa energooszczędnego zapewniającego użytkownikom komfort cieplny, akustyczny oraz bezpieczeństwo konstrukcyjne.

Lokalizacja
Warszawa/ opcjonalnie cała Polska
Branża
Produkcja/Inżynieria
Poziom stanowiska
managerskie

CO OFERUJEMY


  • Samodzielne stanowisko dające duże możliwości rozwoju.
  • Wynagrodzenie podstawowe plus premia.
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Narzędzia pracy: auto służbowe (opcjonalnie)/laptop/telefon.
  • Dodatkowe benefity: ZFŚS, karta multisport, ubezpieczenie grupowe, ubezpieczenie medyczne.
  • Pracę w firmie, w której „człowiek” jest ważny.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW


  • Współtworzenie zasad logiki cenowej według kryteriów zgodnych ze strategią handlową spółki – proponowanie możliwych rozwiązań, rekomendowanie rozwoju zasad i kryteriów cenowych.
  • Ciągła analiza danych cenowych oraz tworzenie i rozbudowa narzędzi analitycznych w obszarze Pricing na bazie istniejących oraz nowych narzędzi.
  • Bieżące rekomendowanie korekt i zmian w polityce na bazie danych oraz informacji rynkowych przy współpracy z Dyrektorem Sprzedaży, Działem Kontrolingu Sprzedaży oraz zespołem sprzedaży.
  • Proces ciągłego audytu cenowego wraz z akcjami korygującymi w porozumieniu z zespołem sprzedaży.
  • Budowanie narzędzi i raportów służących do zarządzania ceną przy uwzględnieniu bazy kosztowej.
  • Utrzymywanie i rozwój bazy danych cenowych wewnętrznych i zewnętrznych we współpracy z Działem Kontrolingu.
  • Określanie kierunków i rekomendacji dotyczących rentowności grup produktów oraz rentowności danych lokalizacji sprzedaży oraz klientów w porozumieniu i współpracy z działem Product Managementu oraz Sprzedaży oraz Kontrolingu Sprzedaży.
  • Rozwijanie narzędzi służących do prowadzenia procesu cenowego i ofertowego.

WYMAGANIA


  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży budowlanej.
  • Opcjonalnie doświadczenie np. w obszarze kontrolingu sprzedaży/exportu połączone z rozumieniem zagadnienia polityki cenowej i zainteresowanie tym obszarem.
  • Preferowane wykształcenie wyższe w obszarze finansów i ekonomii.
  • Wiedza i doświadczenie z zakresu strategii cenowych, zarządzania danymi w obszarze revenue management.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 +
  • Excell – poziom zaawansowany, Power Point, PowerBI, znajomość środowisk CRM.
  • Mobilność (podróże po całej Polsce), w tym gotowość do wyjazdów ad hoc.
  • Czynne prawo jazdy kat B.
  • Umiejętność w zakresie komunikacji z zespołem sprzedaży (pokazywanie szans, motywacja).
  • Asertywność w połączeniu z umiejętnością współpracy w oparciu o metodę win-win.
  • Umiejętność przygotowania raportów zarządczych, analizy danych, rekomendacji.
  • Umiejętność prowadzenia dyskusji z managerami sprzedaży oraz na ich bazie przygotowania rekomendacji do Zarządu.
  • Umiejętność samodzielnego budowania konceptu, na podstawie wizji Zarządu.
  • Proaktywność i umiejętność generowania pomysłów a dodatkowo wskazywania kierunków działań.
Pricing Manager