Manager ds. zakupów
Stanowisko
Mamy przyjemność współpracować z producentem wysokiej jakości materiałów chemii budowlanej. Firma dysponuje szeroką ofertą produktową dla sektora inwestycyjnego, budowlanego i wnętrzarskiego, bazującą na innowacyjnych materiałach. Dzięki unikalnym recepturom, fachowej wiedzy i najwyższej jakości produktom firma cieszy się zaufaniem klientów i może poszczycić się realizacjami wyjątkowych obiektów.
Lokalizacja
Częstochowa
Branża
ProdukcyjnaPoziom stanowiska
Manager ds. zakupów
CO OFERUJEMY
- Nową rolę w firmie i możliwość tworzenia nowych standardów w obszarze zakupów.
- Umowę o pracę i stabilność zatrudnienia w Spółce należącej do Grupy, która intensywnie się rozwija.
- Ubezpieczenie grupowe i opiekę medyczną.
- Możliwości dalszego rozwoju, system szkoleń.
- Samochód służbowy.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Odpowiedzialność za obszar zakupów w firmie – w pierwszej kolejności produkty bieżące: surowce i materiały produkcyjne, w tym opakowania, a docelowo również usługi i inwestycje.
- Przygotowanie i wdrożenie strategii oraz polityki zakupowej w firmie.
- Ciągła analiza rynku, bieżących trendów cenowych oraz zmian w otoczeniu rynkowym.
- Pozyskiwanie, analiza i ocena nowych dostawców/usługodawców.
- Rekomendowanie dostawców z uwzględnieniem generowania oszczędności w zakupach i jakości oczekiwanych usług / produktów.
- Ścisła współpraca z dostawcami, wysyłanie zapytań ofertowych, negocjacje warunków współpracy, przygotowywanie i zawieranie umów współpracy.
- Kontrola i nadzór nad jakością oraz terminowością realizacji zamówień.
- Utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi kontrahentami.
- Bieżąca analiza zapotrzebowania materiałowego oraz zapasów dla zapewnienia ciągłości produkcji.
- Dbanie o utrzymanie optymalnych poziomów magazynowych surowców i materiałów do produkcji.
- Bieżąca współpraca z laboratorium, produkcją i innymi działami firmy celem zapewnienia płynności procesów.
- Realizacja czynności administracyjnych związanych z procesami składania zamówień.
WYMAGANIA
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z zakupami produkcyjnymi (preferowana branża budowlana, przemysłowa, techniczna).
- Wykształcenie wyższe – preferowane techniczne lub ekonomiczne.
- Umiejętność analizowania danych i nieszablonowe myślenie, samodzielność w poszukiwaniu informacji, wychodzenie z inicjatywą.
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych.
- Rozwinięte umiejętności negocjacyjne i zdolności interpersonalne.
- Bardzo dobra obsługa MS Office, w szczególności Excel.
- Mile widziane doświadczenie w pracy na systemach klasy ERP.
- Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
- Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, asertywność, umiejętność pracy w zmieniających się warunkach otoczenia rynkowego.