Koordynator zakupów biurowych

Stanowisko

Mamy przyjemność współpracować ze znaną marką z branży spożywczej. Nasz Klient jest wiodącym producentem słodyczy i przekąsek, istotnie obecnym w regionie i opierającym się na silnej marce.

Lokalizacja
Warszawa
Branża
Spożywcza
Poziom stanowiska
Główny specjalista

CO OFERUJEMY


  • Rzetelny proces wdrożenia stanowiskowego.
  • Szansę na rozwój zawodowy i możliwość czerpania wiedzy od współpracowników.
  • Wynagrodzenie podstawowe i premię roczną.
  • Ubezpieczenie, prywatną opiekę medyczną (m.in. rehabilitacja, szczepienia ochronne).
  • Dofinansowanie do karty MultiSport.
  • Dofinansowanie do posiłków w firmowej stołówce.
  • Programy wynikające z ZFŚS.
  • Aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia i sport.
  • Możliwość pracy w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW


  • Realizacja planów zakupowych biurowych zgodnie z budżetem.
  • Przestrzeganie i realizowanie zasad polityki zakupowej w obszarze zakupów biurowych.
  • Inicjowanie i samodzielne prowadzenie procesów przetargowych od zapytania ofertowego, poprzez analizę warunków handlowych, rekomendacje oraz ostateczny wybór dostawcy.
  • Negocjacje warunków zakupowych i kontraktowych na podstawie dostępnego budżetu i określonego biznesplanu.
  • Raportowanie osiąganych wyników w procesach zakupowych (oszczędności).
  • Ścisła i skuteczna współpraca z wewnętrznymi partnerami biznesowymi.
  • Zarządzanie relacjami biznesowymi z dostawcami oraz analiza rynku i rozbudowa bazy dostawców.
  • Wdrażanie działań optymalizacyjnych do prowadzonych procesów zakupowych.
  • Tworzenie i analiza raportów niezgodności dotyczących generowania zamówień w systemie SAP po dacie wystawienia faktury.

WYMAGANIA


  • Min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu negocjacji i dokonywaniu zakupów w obszarze zakupów biurowych.
  • Wykształcenie wyższe – kierunki ekonomia, zarządzanie, finanse lub pokrewne.
  • Doskonała znajomość procesów i narzędzi zakupowych.
  • Znajomość procesów kwalifikacji / akceptacji dostawców, ofertowania / zamawiania materiałów, narzędzi przetargowych.
  • Znajomość funkcjonowania przedsiębiorstwa handlowo-produkcyjnego.
  • Mile widziana znajomość platform zakupowych.
  • Umiejętność zarządzania projektem i oceną ryzyka biznesowego.
  • Znajomość systemów jakościowych wymaganych dla branży spożywczej.
  • Znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość systemu SAP, ARIBA.
  • Bardzo dobra znajomość EXCEL, WORD, POWER POINT.