HR Project Manager

Stanowisko

Mamy przyjemność współpracować z polską marką, która jest liderem w swojej branży. Dynamicznie rozwija się również na rynkach zagranicznych dzięki innowacyjności w tworzeniu produktów i bezustannym rozwoju portfolio produktów. Ciągły rozwój technologii, partnerstwo, rzetelność, wywieranie wpływu jest wpisane w jej DNA.  Od kilku lat na liście TOP EMPLOYER, potwierdza, że jako pracodawca z uważnością tworzy przyjazne środowisko pracy.

Lokalizacja
Warszawa
Branża
Produkcyjna
Poziom stanowiska
managerskie

CO OFERUJEMY


  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, plus bonus roczny.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju osobistego, poprzez udział w wielu projektach.
  • Szanse na wdrożenie i prowadzenie ciekawych projektów z zakresu HR.
  • Pakiet świadczeń pracowniczych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, bony świąteczne, wczasy pod gruszą).
  • Zdrową równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
  • Pracę hybrydową 2 dni zdalne, 3 dni w biurze.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW


  • Projektowanie i wdrażanie strategii oraz inicjatyw mających na celu poprawę efektywności operacyjnej, zwiększenie produktywności i zmniejszenie kosztów kapitału ludzkiego.
  • Współpraca z różnymi zespołami w Dziale Rozwoju Łańcucha Dostaw i Serwisów Zakładowych, aby zrozumieć ich potrzeby i wymagania oraz zapewnienie spójności w całym interfejsie HR.
  • Zoperacjonalizowanie istniejących programów szkoleniowych, inicjatyw związanych z kulturą organizacyjną i zarządzaniem zmianą w Dziale tak, aby zapewnić ciągłość.
  • Zarządzanie projektami doskonalenia procesów HR (w tym wdrożenie systemów HR/IT), ustalanie harmonogramów, alokowanie zasobów i monitorowanie postępów poprzez:
    • prowadzenie i nadzorowanie kluczowych projektów HR w Dziale Rozwoju Łańcucha Dostaw;
    • kompleksowy cykl życia projektu: definiowanie, planowanie, realizowanie, zamknięcie.
  • Zarządzanie wszystkimi aspektami planowania zatrudnienia i kosztów pracy, przeprowadzając dokładne analizy oraz raporty w celu utrzymania usprawnionego zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Rekomendowanie strategii dotyczących wynagrodzeń i świadczeń, wykorzystując dane rynkowe i trendy, w celu opracowania skutecznej polityki wynagrodzeń i zapobieganiu ryzyka niedoszacowania i nierówności płac.
  • Przyczynianie się do kultywowania zwinnego sposobu myślenia i ram operacyjnych w organizacji.
  • Realizowanie projektów HR będących wynikiem bieżących potrzeb organizacji.

WYMAGANIA


  • Doświadczenie w obszarze HR w ramach łańcucha dostaw – kluczowe jest rozumienie procesów w tym obszarze, wyzwań i specyfiki pracy oraz umiejętność nawiązywania relacji z pracownikami produkcyjnymi.
  • Doświadczenie w analizie kosztów personalnych, w obszarze Comp&Ben – znajomość zasad, praktyk i przepisów dotyczących wynagrodzeń oraz świadczeń pracowniczych.
  • Rozwinięte zdolności analitycznego myślenia i skutecznego rozwiązywania problemów przy użyciu kreatywnych rozwiązań.
  • Biegła znajomość narzędzi finansowych, takich jak systemy ERP, Excel i oprogramowanie do analiz kosztów/finansowych. Praktyczna znajomość narzędzi raportowania (BI) będzie dodatkowym atutem, podobnie jak znajomość systemu SAP Succes Factor.
  • Umiejętność jasnego i skutecznego przekazywania złożonych informacji finansowych.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej, którą cechuje sezonowość.
  • Dodatkowym atutem będzie także doświadczenie w samodzielnej realizacji innych projektów HR – w szczególności z obszaru Learnig&Development.
  • Silne umiejętności interpersonalne umożliwiające nawiązywanie kontaktów, komunikację i wywieranie wpływu na interesariuszy projektów.
  • Profesjonalizm, samodzielność, orientacja na efekty i realizacja wyznaczonych celów.
  • Doświadczenie w prowadzeniu zmian transformacyjnych, zapewniających wydajność procesów poprzez uproszczenie, automatyzację i standaryzację.
  • Umiejętność pracy projektowej w obszarze HR.
  • Otwartość na zmiany, elastyczność i umiejętność dostosowywania się do zmian, przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcji z działań.